Welkom bij Esther's Hondenschool

Wil je een goede basis leggen voor een gehoorzame hond, of juist iets leuks gaan doen met je hond, kom dan eens langs voor een introductie les bij Esthers Hondenschool. Ik geef les op basis van kalmerende signalen. Onder het kopje Methode vind je hier meer informatie over.

Individuele begeleiding

Door les te geven aan kleine groepen van 4 cursisten kan ik iedereen individueel begeleiden. Dit vind ik voor het lesgeven erg belangrijk, waardoor elke combinatie (baas en hond) de ruimte krijgt voor een snellere of juist langzamere opbouw van de oefeningen. Ook kan ik in kleine groepen rekening houden met uw persoonlijke wensen.

Positieve begeleiding zorgt voor motivatie

Ik ben van mening dat je een gemotiveerde hond krijgt door een positieve begeleiding en door afwisseling in het aanbod tijdens de lessen en vandaar dat ik een zeer gevarieerd lesprogramma aanbied. Om een hecht team te gaan vormen met je hond, is het belangrijk dat je hond plezier heeft om te leren, hierdoor zal de hond de oefeningen ook sneller begrijpen.

Van puppycursus tot .....

Je kunt bij mij terecht voor groepslessen puppycursus en gehoorzaamheid. Daarnaast geef ik ook Sport en Spel en Mix-lessen. Wil je iets anders gaan doen met je hond, dan kun je ook bij mij terecht voor Behendigheid, Nadac Hoopers, Treibball, Speuren, Leren en spelen in het bos, Rally-FrEe, Rally-O en Balansoefeningen. Onder het kopje Lessen en Workshops vind je meer uitleg over de verschillende cursussen en/of workshops.

Gedragsbegeleiding/Prive-les

Heeft je hond een probleemgedrag of wil je graag 1 op 1 les gaan volgen, dan kun je ook bij mij terecht voor gedragsbegeleiding of prive-les. Onder het kopje privelessen kun je meer informatie hierover vinden. De locatie bestaat uit een binnenlocatie en een buitenlocatie die omheind is. Bij mooi weer trainen we buiten. Wil je meer informatie of een keer een introductieles volgen, neem vrijblijvend contact op met Esthers Hondenschool. Je bent van harte welkom! Esther Zwaagstra

Esthers hondenschool is aangesloten bij de APDT BE. Deze organisatie staat voor: trouw aan het "geen slipketting"-beleid en maken gebruik van methoden en hulpmiddelen die bij de hond niet leiden tot onnodige en/of overmatige stress, gedrukte houdingen of uitingen van angst. Het lidnummer van Esthers hondenschool is NL00163